Returpolicy

Är du inte nöjd med din beställning?
Vi vill veta vad vi kan göra bättre!

Du kan returnera din beställning oanvänd inom 14 dagar efter mottagandet eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi kommer att verifiera fotot och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan att återbetala dina pengar. Vi kommer att se till att dina pengar återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter mottagandet av din beställning, eller har ett foto som bekräftats av vårt kundtjänstteam.

Returer via post

Du har upp till 14 dagar på dig att byta ut en produkt mot en annan storlek/färg eller begära pengarna tillbaka om den levererades till ett paketcenter nära dig.

1. KONTAKTA kontakt@stilfullt-stockholm.se

Är du inte nöjd med din beställning? Innan du öppnar en tvist i din Klarna-portal, vänligen kontakta kontakt@stilfullt-stockholm.se

Vul som ämne DISPUTE in och berätta för oss vad som är fel.

Dessa e-postmeddelanden behandlas med högsta prioritet och kommer att lösa ditt problem snabbare än om du öppnar ett klagomål i Klarna-portalen!

2. LÄMNA IN FÖLJESEDELN.

Packa produkten så säkert som möjligt i originalförpackningen och bifoga en anteckning med ditt ordernummer. Som avsändare är du ansvarig för returfrakten. Be därför alltid DHL om en spårningskod när du returnerar paketet. När du har skickat paketet, vänligen kontakta oss på kontakt@stilfullt-stockholm.se om du vill ha återbetalning eller en annan storlek / färg.

Obs: Vårt huvudkontor ligger i Kina. Var därför medveten om att du måste skicka ditt paket till vår leverantör (baserad i Asien) när du returnerar produkten.

3. SKICKA

Gå till närmaste paketcenter (postkontor eller paketbutik) och returnera ditt paket.

När produkten anländer till vårt lager kommer storleken/färgen att justeras så snart som möjligt eller så kommer en återbetalning att ordnas.

Annullering av beställningar
Om du vill annullera en beställning, vänligen kontakta oss omedelbart: kontakt@stilfullt-stockholm.se. Om du ångrar ditt köp inom 24 timmar kan vi återbetala dina pengar villkorslöst. I annat fall måste varorna returneras till oss så snart de når dig.


Kostnader för frakt
Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader kommer inte att återbetalas. Om du får pengarna tillbaka för ditt köp kommer fraktkostnaderna att dras av från din återbetalning.

Den tid det tar att få din utbytta produkt till dig beror till stor del på var du befinner dig.

Vi rekommenderar alltid att du använder en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring!